fredag 25 maj 2007

Midsommarplanering

Jag försöker lite i förbifarten läsa repliker till Midsommarnattsdrömmen när Pierre pratar i telefonen. Dessvärre hann jag inte så långt. Han blev just klar och vi ska gå iväg och äta snart. Wille hade tänkt att bjuda på mat på en italiensk restaurang i Göteborg ikväll.

Just nu sa han att han älskade mig.
(Han har sagt det förut, så det är ingen sådan där första gången-grej sådär men ändå pirrar det lite lyckligt när han säger det.)

Ikväll ska vi dessutom vidare sen och dansa någonstans tror jag. Jag som är som jag är, tycker ju att dansställen där man kan dansa till typ svenska schlagers är underbara. (Jag har aldrig varit riktigt r'n'b-aktig, jag vet inte ens om det stavas sådär) Så jag hoppas att det blir ett sådant ställe. Kvällen till ära är jag klädd i en nyinköpt gul skjorta och brun kjol, med guldskärp. Och känner mig jättesnygg. Dessutom blir det nog mina svarta stövlar till.
(Japp, får fortfarande ALLDELES för mycket skavsår av mina nya underbara guldballerinor. Det är så hemskt, jag vill att de ska vara perfekta. De måste sitta bra snart!)

Och det verkar vara något fel med bildfunktionen, så...ingen bild idag heller.

Midsommardrömsläsning imorgon på väg till Karlstad istället...
Oj, sa jag inget om karlstad? Jag berättar mer imorgon, nu ska jag nämligen iväg och dricka gin och tonic i vardagsrummet.

Allt från mig.

Inga kommentarer: