tisdag 29 januari 2008

Godnatt....

Idag må ni tro...är jag trött. Trött som en...ja...nåt. Jag är trött iallafall. Och mina fötter värker. Och jag kom just hem. Men... Jag hade kul. ändå. Ikväll fick jag stå i baren, dock utan att få göra några roliga saker. Kanske rätt skönt ändå. Jag kunde stå och se på de andra stackars servitörerna som fick det nervösare. Jag var inte nervös. Det enda jag hatade var när det stod still. (Jag hoppas väl att jag inte får äta upp det där senare.)
Men jag gillar faktiskt lite fart. När man står still känner man hur det värker ända nere i de där otroligt bekväma eccoskorna(Som jag totalt ogillar utseendet på och förmodligen aldrig kommer att använda till något annat än jobb eftersom de ser ut som mansskor men...de är sköna)

Och så till slut när allt är över så vill de andra i klassen gå ut? "GÅ UT?" Tänker jag. Är de galna? Jag vill bara hem och lägga mig i sängen och läsa på om whisky. Eller nån cocktail. Eller nåt. I don't know. Men gå ut, NU? Icke i denna dag. Okej... jag stör mig väl inte på de som går ut idag... eller tycker de är dumma...nejdå. Hoppas ni får kul faktiskt!

Så...jag kommer hem, Pierre kollar på "Mr and mrs Smith" och det är skjutvapen överallt(I filmen, inte i vårt hem) och så pratar han i bakgrunden när jag skriver och jag förstår inte om han menar mig eller filmen. (Jag har aldrig riktigt gillat denna film ändå. Faktiskt så gillar jag kanppt någon film där de skjuter och slåss hela tiden..)

Nej, nu ska jag lägga mig i våran sköna dubbelsäng och ropa på Pierre tills han inte orkar höra det längre och kommer och lägger sig hos mig. Upp halv sju imorgon.

Vi ses väl sen?

Inga kommentarer: