fredag 18 januari 2008

Hur blir man påkörd av ett rådjur?

Ja, säg mig nu alla. HUR går det till?
För det är något som jag har väldigt svårt att förstå.
Rådjur, eller några andra djur heller för den delen, har ju så vitt jag vet inte förarbevis för något fordon. (duh!)
För övrigt så kan man inte, om man sitter i en bil, ens bli påkörd av en cyklist, Eftersom störst på vägen har mest ansvar. Alltså.. Hur kan någon tycka att man har blivit påkörd? Jag begriper icke.
Ja, nu är denna historia faktiskt sanning. (Det påstås alltså ha hänt.... HUR i H...?)Det ska tillochmed dras till en åklagare. Så...ja, vill ni höra mer så får ni väl ringa mig. Eller, så ringer jag er. Vi får väl se.

Nu i varje fall, sitter jag i skolans s.k Studiotek där det finns fem datorer och som verkar stå rätt tomt. Ja, alla som går hit har väl dator hemma. Antar man nuförtiden. Det är bara jag som tänkte att just detta var för intressant för att inte skriva om.
så... Jag börjar igen om typ en kvart.

Vad mer kan jag berätta? Ja...Jag upptäckte just att jag inte behöver gå på "Arbetsmiljö och säkerhet" eftersom jag har mvg i kursen sen tidigare. Hihi. Perfekt, det betyder sovmorgnar för min del, så att jag äntligen kan fixa till mina sömnproblem och sova tillräckligt många timmar. 4 timmar är för lite för mig nämligen. Idag gick det dock bättre att kliva upp. MEN, jag stör mig fruktansvärt mycket på att kliva upp innan det ljusnar och komma hem efter att det mörknat. Det känns så onödigt att sitta inomhus alla dygnets ljusa timmar. Kunde jag inte fått nattlektioner istället? heh.

Inga kommentarer: