torsdag 31 januari 2008

Internet nere

Japp, så hände det för andra gången. trots att varken jag eller Pierre kan förklara det och trots att vi faktiskt sagt att "Nu är det typ omöjligt att vi går över gränsen" så har vi alltså fått internet avstängt. Tills ikväll vid tio i tio. "Yay...."tänker jag. Inte.

Så istället nu så stjäl jag några minuter under min fyrtiofem minuter långa lunchrast. Varav minst en kvart denna gång gick åt till att dra till korsvägen och köpa en macka. Och nu börjar jag om tio, har för länge sen ätit upp och ALLA har lämnat datarummet. Perfekt. jag gillar inte när nån okänd människa kollar över axeln vad jag gör.

Hursomhelst. tio i tio kommer internet tillbaka. alltså stängdes det också av då igår. Och jag fattar nada.
Jag har förresten kommit på en grej. Jag gillar inte att vänta. inte alls. Om det är mer än 6 minuter innan bussen kommer så går jag hellre. så långt man kan innan bussen hinner ifatt en.

Och nu kom ett gäng gymnasiebarn så nu GÅR jag. suck

Inga kommentarer: