onsdag 9 januari 2008

One tree Hill har börjat igen!!

Jag har nu just sett första avsnittet av One tree hills femte säsong. Jag vet att jag är löjlig med mian tv-serier men denna är faktiskt min stora favorit. Och nu ska jag inte avslöja för mycket eftersom jag vet att Daniel sitter hemma på kogneslingan och svär över att hans internet är så långsamt så jag ska inte berätta något. Men...Trots att jag nu är helt ensam när jag ser på detta(Dah...mina föräldrar och Pierre kommer inte förren på fredag respektive lördag...vem skulle vara här?)
så är jag ändå tvungen att skrika när jag ser något riktigt jobbigt. Dessa är några av meningenr jag skrikit ut rakt mot tv:n... Utom dem jag censurerat bort eftersom de kan berätta något för mycket om handlingen(Snällt va?)

"SLUTA DRICK!"
"NI LEVER I DET FÖRFLUTNA!!"
"VA??!?"
"JA, BLI ORDENTLIG NU!! SNÄLLA!!.

Jo..aningen meningslöst...jag vet så väl. Men...nu ska jag se nästa avsnitt. (det fanns två, och jag har bara sett ett. )Sen... kanske jag borde göra något vettigt. Som att oroa mig mer inför framtiden. Som vanligt. Det enda jag gör nuförtiden.

Inga kommentarer: