torsdag 17 januari 2008

Orkar ej

Jag är dödstrött... Jag är ledsen, men vid sextiden ikväll somnade jag i sängen under täcket och vaknade igen halv nio, precis lika trött och aningen småhungrig.(Givetvis hade vi inte ätit)

Kan bero på dålig sömn. Därför. Jag ska lägga mig. Typ nu.
Tänkte bara säga att jag inte känner för att uppdatera den här. eller för att ta kort. Det enda jag känner för är att åka till Ikea i Bäckebol och köpa en madrass. Dock så har de inte den madrassen just på det stället. Dumt. Sängar är det viktigaste av allt. Man spenderar en tredjedel av sina liv i sängen. Jag vill ha en ny bäddmadrass!!

jaja...
Jag skulle också kunna berätta om sängbenen som såldes som 20 cm egentligen är 24 och därmed förstör allt. Och då kan man ju fortsätta med historien om snickarnyckelutlånaren som vägrar svara i telefonen. Ja...eller min analys på Les Miserables från 1978.
Berätta vad som är intressantast så drar jag den historien då. Just nu är jag trött.
Av sömnbrist. Undrar om man kan vänja sig vid fyra timmars sömn per natt om man gör det varje dag i ett år... Eller om man typ dör då. Eller om det inte är så farligt. Vad händer egentligen om man sover för lite för länge?
Just ja, inte fundera över det när jag ska sova. Godnatt. klockan är ju redan tolv. Och jag ska upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer: