fredag 7 mars 2008

Daniel-rent

Nu har jag diskat. Och rengjort köket med klorin. Jag gillar verkligen att det står att klorin rengör "Hygieniskt rent" vilket ju måste vara jättebra. Det blir liksom "Daniel-Rent" vilket är nästan KLINISKT. (Han gillar kliniskt rent. En gång hade vi ett telefonsamtal som endast handlade om den kirurgiska handtvätten på hans jobb som tydligen gjorde rent händerna så rent att alla bakterier som någonsin funnits bara dog.) Och det känns verkligen som att alla fläckar bara försvinner. älska klorin. Och mr Muscle. Den gör också sitt jobb.

Bild på det nyrengjorda köket. Ignorera fåglarna. Jag har inte bestämt om jag ska ha dem kvar i lägenheten eller om de ens ska vara där. Satte just dit dem, ville bara testa. Vi får väl se.

Nu ska jag spela Guitar Hero innan jag lägger mig. börjar ändå inte förrän fyra imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer: