torsdag 20 april 2006

the art of annoying

Sååå...
den 20 april. en vecka kvar tills jag fyller systembolaget(För att citera Sebastian).
Dvs. 20 år.
jag måste sudda bort eller stryka över den där almanackan där det står. Jag gillar inte när folk går omkring och vill sjunga "ha den äran" för mig hela dagen.
nej...inte direkt.
och sen behöver kanske inte folk gå omkring och säga grattis hela tiden heller.

Verkar som om jag haft min sista gitarrlektion idag. lärde mig ett nytt plockkomp.
Folk skämtar med att syrran tänker söka hit nästa år(Eller snarare att hon redan gjort det) och...ja, vad ska jag säga åt det? jag visste inte att hon skickat in ansökan. eller jag vet att hon tänkte, men det sista jag kommer ihåg är att hon sa att hon inte hunnit med. och sen att hon inte tänkte åka på proven.
Well I don't know.

Såg lost igår.
Nu efter att ha sett typ hela första säsongen på dvd:boxen jag lånat av sebastian så har jag börjat störa mig enormt mycket på folket på ön.
Jag menar...de vägrar ju inse fakta!!
allihop.
och så har ALLA precis ALLA nåt jättestort och oftast övernaturligt problem som stör dem hela tiden när de är på ön.
Och INGEN, absolut INGEN vill prata om sig själva med de andra.
Jag råkar veta att människans största hobby är att prata om sig själva. det är allas favoritämne. jag lovar. Om det inte var så, varför skulle då bloggandet bli så populärt?

det här med att skriva om vad som händer i ens liv. ibland jättepersonliga saker, läggs ut på internet där precis vem som helst kan hitta det och läsa det. och dessutom delar man ut adressen till folk så att alla ska KUNNA gå in och läsa allt man skriver.
Varför gör folk det om de nu inte vill prata om sig själva?
Jag helt enkelt vet att jag har rätt. Folk är egoistiska. så är det bara.

Kattis skrev i min helgongästbok att engelsmän var fula. haha, jo, jag minns ingen jag såg i england som faktiskt var snygg. de idioterna gick ju omkring i snålblåsten med TUNN kort kjol och linne utan jacka. de borde ha frusit ihjäl.
Eller åtminstone känna sig dumma eftersom de går omkring i ett iskallt väder i sommarkläder.
vill de bara jävlas eller är de omedvetna om det?

Dagens fråga: Varför skulle halva england få för sig att jävlas?


"För övrigt har jag fortfarande dåligt samvete för att vi inte gick ut med Kattis
och Nicklas förra lördagen. "



Dagens bild: Vi spelade kubb igår. detta är från spelet. motståndarlaget(Alltså inte mitt lag. detta är laget som vann,) och ni var ju inte där... VI VANN.(okej, det gjorde vi inte.

Inga kommentarer: