fredag 28 april 2006

Födelsedagen...del två. och idag


Hej.
Okej jag har verkligen inget vettigt att skriva.
Vi hade mer rytmik idag.
Igår hade vi..hmm. en liten sammankomst. As usual..ja, ibland.
Hos Moa.
Spelade ölspelet med ändrade regler.
Nicklas skumma regler...men... jaja.

Varför tror alla att jag är bakis idag? Det är jag ju verkligen inte!
suck. jaja.


"På spelådanskvällen igår bad två små tjejer om Ulrikas första autograf hörde jag
just."

Senaste Nytt från Hemse.

Jag var också där, förståss. Och tittade på min kära synth som stod och blev spelad på av Kerstin. Det är ju trevligt att se att nån som kan spela ordentligt på den spelar.

Jag kallar inte mig själv en som kan spela på den.
Nu väntar jag på att Megan ska komma tillbaka och öva Madrigalflöjtduetten med mig. Jaja, hon dyker väl upp förr eller senare.

Jag fick en blomma igår också.
Av Kerstin, Sanna och Matilda.
Och en Cider. Av Nicklas.
Och Moa skulle bjuda mig på fika. men... när jag fick cider så var det liksom inte sådär superbra med fika samtidigt.tyckte jag. men men. Jag är glad ändå.

Idag...har inget vettigt hänt. nja, då förutom att jag fått Daniel att spela Betapet. men det är också det enda.

Kan man kalla det vettigt?
Troligen inte.

Och Moa och Erika tänker starta rockband nästa år(Hehe, vi får väl se hur det går) och vill att jag ska spela Gitarr och köra. Erika ska sjunga och Moa ska. ja svårt att gissa, spela Bas.

Nej vi ska inte söka Ella nästa år.

hmm... måste lära mig spela ordentligt gitarr.

Fast riktigt så usel som jag var när jag började här är jag inte, det är ju trevligt.

Hmm, sa jag inte att jag inte hade nåt att berätta. PRECIS! hejdå.

Dagens Bild: Hmm, det är nåt som inte stämmer. Moa och Nicklas och deras hattar. Finn fem fel...eller två.

Dagens Bild2: Jag har fått en blomma och visar den för LärarMarie. (Min gamla blomma dog för några veckor sen. blomkrukan står tom och användes senast som skål till en guakamolemix.)

Inga kommentarer: