måndag 24 april 2006

Nedräkningen


Ja… det vore ju fint om jag hade gjort nåt värt att nämna idag. Och inte har jag nåt störande att nämna heller. Jag försov mig i morse. (Åh så intressant)

Jag tröttnade antagligen på klockans ringningar alldeles för tidigt och stängde av den utan tanke på vad som skulle hända tre timmar senare.
Så jag missade klasstimmen. (Åh, intresseorkestern fortsätter spela)
Vid två skulle vi öva ”No-One but you”låten. Queen. Dvs. inför expot som jag ska göra. Hoppas jag.
Jag vet inte hur kontrollgruppen tänker.
Mitt hår ser förskräckligt ut idag…eller, nu har jag satt upp det någorlunda så att set ser bättre ut. I varje fall framifrån och från sidan.. Bak har jag inte kollat än.Och jag pajade mina strumpor i morse också i all hast när jag fick jättebråttom när jag skulle skynda mig på morgonen. Kanon, jag tänker INTE åka in till Visby. Så jag får klara mig.

Åh, imorgon är det löningsdag.
På torsdag är det födelsedag.
Glöm ej, Jenny vill gissningsvis ha tillbaka sina pengar.

(haha, gissningvis?)


Dagens tips: Skaffa en klocka som spelar musik så att man vaknar istället för ett tjut.
Dagens bild: En bild från igår. Jag framför min cykel vid ödegården vid vägskälet till stånga. Sjävlutlösaren är min vän.
I Helgen var det Sigurd-Kickoff...
Vad göra egentligen? Jag är längre bort än nånsin.

Inga kommentarer: