onsdag 19 april 2006

Och där for hon

Nu skriver jag i realtid igen. det där kan kanske annars vara förvirrande...men...nu när jag inte har möjlighet att vara inne på internet Varje gång jag går in på en dator...eller jo egentligen har jag möjlighet men ändå.

Där for hon. syster alltså.
Bort från gotland ännu en gång.
Kanske den sista gången hon är i Hemse.
Vi får väl se vad som händer i höst.

Fick reda på idag att möjligheten att åka hem och se Daniels föreställning är in i det längsta obefintlig. Tydligen är datumet bestämt för madrigalkonserten nu. den 6 maj. dagen innan. klockan 18. fint. sista båten har redan gått.

Dessutom är det musikaliska sällskapet dagen efter. En annan konsert, vill säga.
Det är då Daniels premiär är. Jag får väl hoppas på extraföreställningar eller nåt. sånt kan ju hända liksom. med lite tur. vi får väl se.

Nu är klockan 16.06. Elin borde närma sig stationen i visby nu. och snart vara på hamnterminalen.

Vi var på stan igår. Visby alltså.
Elin upptäckte denna gång även hon att man INTE ska ha högklackat i Visby. kullersten förstör ens stackars fötter så att man bara vill dö.
Nu kan jag också irritera alla jag känner med en alldeles egen muggtermos.
En grön. synd daniel, där hann du inte.

Tonsättarna har ny fest på fredag.
Känner mig inte direkt supermotiverad att skriva. nehej.

Bild 1: Elin på bibliotekscaféet i Visby där vi var igår.
Ja just ja..en bild från igår. men men.

Dagens tips: La Vie, en underbar liten prylaffär i Visby.

Inga kommentarer: