söndag 8 april 2007

Detta är inte min dator.

Klockan är tio. tio över tio för att vara exakt.
Jag sitter hos Johan i hans säng och ser på när han och Pierre går igenom något spel, som är väldigt likt "command and conquer". eller "redalert". Eller om det är samma sak. jag är faktiskt inte säkert. Tänk. en gång i tiden spelade jag "command and conquer". Sen... tröttnade jag på sådant.
Oh well.
Senare är det tydligen tänkt att vi ska åka ut på volvorakan. (Tydligen nåt ställe vid volvofabriken. eller är det en fabrik? GÖR de bilarna där? Jag vet faktiskt inte vad de gör där nu när jag tänker efter. ) Hur som helst. där kollar man på bilar, eller åker runt med bilar. och diskuterar bilar gör man säkert. Yay. Jaja, det kan nog tillochmed bli roligt.
En tjej som heter Elina är här också, jag tror att volvorakan var hennes idé denna gången. alltså gillar även hon bilar. intressant.

Idag har jag varit i gillberga igen, precis som igår. Jag tycker det är jättetrevligt! jag gillar att få komma ut på landet.(Och sen tycker jag ju lite om träffa Pierre också."LITE". hah, jag älskar att vara med dig, vet du väl. Och så älskar jag dig)
Och mamma och pappa har farit iväg till sturkö, elin är hos Emil så ikväll är det tomt i huset, tills vi kommer dit vill säga.
okej, jag har egentligen inte överdrivet mycket att säga. Eller det har jag kanske, men inte egentligen så att jag känner att jag behöver. Eller så... jag har roligt. räcker inte det?

Och jag måste ringa Sebbe och berätta om att jag skulle vilja göra "Volcano" med honom.(En låt av Damien Rice) till nästa tema alltså. känns bra om det blir. hoppas bara att lärarna inte är alltför mycket på sin idé om sommarlåtar. för..då kanske den inte går in.

Jag har bilder!
Men jag lägger upp dem imorgon. Eller på tisdag. jag antar att ni märker.

Hmm... jag antar att det här inlägget var lite ointelligent. Det är inte alltid det.jag ska kolla upp resonemanget om vad volvo gör i Eskilstuna. typ nu.

Hejdå


Ps. Sen ska jag ju berätta resten om resan också...

Inga kommentarer: