tisdag 24 april 2007

Nästan

En lång sladd leder från nedervåningen, upp RAKT ÖVER trappen (Japp, så man måste ta ett par jättelika kliv om man inte vill snubbla) till Routern.
Och ändå fungerar inte internet. Jag måste säga att detta är lite av en skandal.

Så istället sitter jag här och undrar om min kära bankdosa är försvunnen eller kvarglömd i eskilstuna. i bägge fallen tycker jag det vore extremt jobbigt. Men men. Nu köper jag väl inget ovettigt iallafall. Jag har för övrigt bokat en billig resa till göteborg i maj. ja...typ 22. (Ganska exakt den 22 maj. det är faktiskt den dagen) Nu blev resan lite dyrare än den kunde ha blivit när jag var tvungen att ta betalning per faktura istället när min bankdosa är försvunnen(Möjligen kvarglömd i eskilstuna som sagt) "Och Elin vägrar svara i telefonen så hon lär ju inte kunna hjälpa mig "tänkte jag och bokade ändå.


och nu är det lunch. Så vitt jag vet. typ. (Egentligen är det inte lunch, men jag tänkte gå dit ändå, lunchen är om 40 minuter, men den har redan öppnat.)
Och allt kretsar kring musikcafén, radioinspelningar, körkonserter och så slutkonserten. För att inte glömma Crosseyed Maggies eget musikcafé på fredag på Mickes. Och efteråt ska vi "Ut och plocka svamp" enligt koden jag och Linnea kom på igår. Vilket då betyder, ha födelsedagsfest för mig och Elin (som egentligen fyller dagen innan). Och frågan kvarstår... ska jag åka på skönhet och hälsomässan på söndag den 29:e? Jag vill. på sätt och vis. men det känns lite jobbigt ändå. Äh. Det visar sig väl.
Och allting, allting, allting, ja allt är nästan perfekt.

2 kommentarer:

Eligin sa...

jag vägrade inte svara, jag bara kunde inte.

Och förresten, ska ni ha födelsedagsfest för dig och mig när jag inte ens är där??

Anonym sa...

"Som egentligen fyller dagen innan" Elin alltså. Som jag tyckte att jag skrev ut så tydligt. men..nähe.