fredag 13 juni 2008

BlondinFrida?

Jag funderar en aning på att testa att bli lite blondare. Alltså inte blond, men...något blondare än vad jag är annars(Vilket är brunt). min förra hårfärgning gick ju en aning åt skogen så jag tänkte att jag bara skulle fortsätta och bleka lite till. och se hur jag ser ut.
Jag kan ju alltid färga över det om det blir fult.

Jag vet inte... skulle det passa mig med blondare hår?
Fortfarande alltså inte blond som fyraårige jag. Och inte platinablont som Donatella Versace.Och ABSOLUT inte blond som jag i åttan innan jag äntligen tog mitt förnuft till fånga och färgade över den där urfula färgen. Men ja... en mellanblond ton som givetvis ska vara i guld, och inte i råttgrått.

För övrigt tror jag inte det finns bilder kvar på mig från den där tiden då jag hade min naturliga hårfärg.(förutom skolfotona.) And I love that.

Och imorgon ska vi träffa Annelie!

Inga kommentarer: