måndag 23 juni 2008

min lite lätt uttråkade dag

Ja, men det är sant!

Jag känner mig lite lätt uttråkad av att sitta hemma. Men å andra sidan tycker jag det är jätteskönt. Inga förpliktelser och inga måsten. Och jag har faktiskt inte haft en sån här sommar sen mellanstadiet. Så jag borde inte klaga. Alltså ska jag inte göra det.

Fast imorgon måste jag nog göra något så att jag har något att visa med min dag istället för att springa omkring i mitt enväldiga rike i Civilization II. (Japp, där har jag krigat bort alla utom engelsmännen, som jag lämnat så att de får ha två små städer på en enda ö. Jag kan förståss slå ut dem också, men jag är rädd att de ska avbryta mitt spel och kalla det över då)

Jag tog också ett kort på mig själv i mitt blonda hår. (Där ser ni, det kunde bli lite blont iallafall...det här är fyra blekningar och en färgning i guldblont senare...men ändå) och min t-shirt från Rut mfl. som jag köpte för några dagar sen. Planen är att jag imorgon ska rensa ut min garderob(igen), hitta mina borttappade jeans och göra en film om nåt. jag har tänkt på det här länge nu så det ska göras. För övrigt har jag också gjort en del av dagen till att gå in mina skor. jag upptäckte nämligen att jag nu har tre par skor som MÅSTE gås in, annars är det ju himla onödigt att ha dem om jag inte kan använda dem...(Speciellt med tanke på att det är sommarskor, som helst ska kunna användas denna sommar utan bedövande smärta i hälarna)



ÅH, Grattis till Daniel som har nu bara nio år kvar till trettio...

Inga kommentarer: