lördag 21 juni 2008

Min vita midsommar

En riktigt vit midsommar utan alkohol. coolt, den första på flera år.
Istället har jag och Pierre spenderat midsommaraftonen med att kliva upp tidigt och åka in till stan för att shoppa skor, kläder och andra förnödenheter.

Åh det påminner mig. Mina UNDERBARA skor. de är alldeles fantastiskt roliga att gå i. Mest för att de har en rolig liten platå som gör att skorna tippar lite när man går. det är det roliga. och så är det lack, vilket är en hel extra poäng i sig.

Jag ska lägga upp en bild på en gång, men nu är det ju tyvärr så att det blev lite suddigt... och jag ORKAR verkligen inte ta en bild till just nu med tanke på att klockan är tio över två.(på natten). Och tycker något pucko att de är fula, vilket jag inte tycker att nån borde tycka eftersom jag dels älskar dem, och för att de kostade 99 kr. Dessutom är bilden inte rätt färgmatchad. men jag är lite färgblind på natten.(Enda anledningen till att jag säger det är för att Pierre varit tveksam till dem hela dagen.Men iförsig var han också tveksam till att jag skulle passa som blond halvägs in i blekningsprocessen.)

årets ljusaste dygn, som just passerat. som vanligt är jag lite smått deprimerad den här dagen, men inte mer än vanligt på midsommar. Det brukar infalla sig när jag kommer att tänka på att det är här det går utför. Nu blir det bara mörkare och mörkare och plötsligt är det vinter igen.
Jag lyckades alltså få till min blekning till slut så nu har jag den där gyllengula färgen. Tyvärr så blir det ingen bild då jag ser uberskabbig ut inatt. så jag känner helt enkelt inte för det.
Förutom att shoppa har vi spenderat resten av dagen med att städa lägenheten, halvsova och spela spel med Åsa och Johan. SuperMunchkin och Settlers.(Och det gick uselt.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skorna är såå snygga frida! i love them