tisdag 10 juni 2008

Ny adress

Så detta är min nya adress till bloggen.
Och som jag sa på min snabba överlämning på http://blabarsknacke.blogspot.com så vet jag vad ni tänker.
Vadå Fri-ed-ha?Jo, alltså, det råkar vara så att Friedha är en variant på Frida. (en annan variant är Frieda.)En gång för länge sen satt jag på statistiska centralbyråns hemsida och sökte på hur många i sverige som hade mitt namn. Då upptäckte jag att deprimerande många hette Frida. Då sökte jag på Frieda och upptäckte att det var något färre. Sen sökte jag på Friedha och upptäckte att det var typ fyra. FYRA! I love it. Jag funderade nästan på att byta namn där och då.Därför nöjde jag mig med att byta på bloggen.

Ja, det var det. Nu ser Pierre på fotbollsmatchen mellan Grekland och Sverige. Det står 0-0. som vanligt. 38 minuter in i matchen. Tänk,jag som trodde att vi som flyttade ihop med it-nördar slapp sånt här. Och nu sitter han här och klagar på passivt spel från grekernas sida medan jag sitter här och bleker håret. Det börjar bli riktigt gult uppe på toppen nu, som vanligt när jag gör sånt här. i övrigt ser resten av håret rätt brunt ut fortfarande, men där sitter ju också flera lager gammal hårfärg sen länge.

Nej... nu ska väl jag också titta på vuxna män som springer efter en boll... yeah...

Och där tog första halvlek slut. hur många är det? är det två som det låter som eller typ fyra som i hockey? Eller hur är det i hockey förresten?

Och bara så att ni vet. "Falcon är en riktig supporter till svenska fotbollslandslaget." Och den nya EM-låten är INTE "Skruva den hårt in i krysset",

Inga kommentarer: