lördag 7 juni 2008

Bävrar är fina djur.

Under torsdagens nattliga resa hemåt skickade jag en fråga till 118100, den om hur många bävrar som dör varje år.
Ja just den.
Jag har faktiskt fortfarande inte fått något svar av de där långsamma människorna...eller vad det nu är som svarar.

Det första meddelandet fick jag 01.19 den 6/6. Det löd såhär:
"Hej! Vår tjänst är populär och din fråga är placerad i kö. Tack för tålamodet! Mvh 118100"

Jaha, tänkte jag. Då kommer väl svaret om ett tag då.
Men icke. Den 6/6 14.14 lät det såhär:
"Tack för din fråga. Frågan ligger i vår internkö för vidare bearbetning och kan ta tid att besvara. mvh 118100"

Vad är det som tar sån tid? Har de en internbank för omöjliga frågor som söker svar? Måste jag skicka en fråga i stil med "Hur många var de tre musketörerna?" För att få snabbt svar eller?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: