torsdag 5 juni 2008

God morgon

Nu kan vi göra det här klart igen.
Jag vet inte riktigt vart jag är på väg. Jag märkte det igår när jag sökte utbildningar och inte visste vilken arbtetsgrupp jag skulle rikta in mig på. Jag brukar däremot ha en aning om vad jag inte vill. Alltid något.
För övrigt... Jag är ledsen att säga det här, men alltså.. jag tror inte jag vill gå tekniskt basår i höst. Och jag tror inte jag vill med idag heller.

Ikväll kommer det för övrigt bli sent. klockan 23.59 går sista bussen från särö kyrka som jag tänkt försöka hinna med för att överhuvudtaget komma hem inatt. Och nu börjar jag på ett annat ställe om en halvtimme. (jag ska strax gå ner till bussen). Jaja, jag drar på mig min rosa t-shirt och de enda jeansen jag kan hitta och hoppar iväg till bussen. Min puderdosa är evigt borta så jag får gå runt och blänka som ett nyputsat vinglas hela dagen. Det är...lugnt.

Jaja, innan vi säger något annat ska vi väl ta oss igenom den här dagen, eller hur?

En klok människa sa till mig en gång att det bara var att nicka och le, så skulle ingen undra vad du egentligen tänkte på.

Inga kommentarer: