måndag 30 juni 2008

Lars Winnerbäck i P1

Sitter här och lyssnar på webbradion reprisen på Lars Winnerbäck i programmet "sommar" i P1. Han är fruktansvärt tråkig, precis som han säger själv att han är, Men han spelar bra musik. jag skulle faktiskt kunna lyssna på det här utan att spola ett dugg (Det gör jag ju också), musiken är faktiskt supertrevlig. Jag måste ta reda på vad alla låtar heter... Hur gör man det?

För övrigt skickade jag en fråga till till 118 100 igår. Jag hade ju fått en gratisfråga från dem så jag tänkte att "varför inte?" och skickade en tråkfråga som jag hur lätt som helst kunnat få svar på själv. "Vilken åldersgräns var det på filmen Pirates of the carribbean?" (Det var så att jag och Pierre hade någon diskussion om det som vi var lite oense om. Så intressant var det ju inte men just då ville jag veta det.)

Jaja, det dröjde sisådär två timmar och två sms från dem som försäkrade mig om att
1.) jag skulle absolut få svar på min fråga trots att deras tjänst var populär. och
2.) jag har en gratisfråga innestående så jag slipper betala, så bra.

Jaja, hur som helst så blev svaret: "Alla tre pirates of the caribbean filmerna rekommenderas från 11 år". (Ja, jag lade också märke till särstavningen)

Men jag är fortfarande arg för att de inte svarat på min första fråga.
Och nu är nästan min jobbarhelg slut. ja, imorgon jobbar jag ju, men idag var det ledigt.

Nej, nu ska jag sluta skriva och lyssna mer på Winnerbäcks tråkiga röst prata i programmet, men ja, han spelar ju iallafall bra musik i programmet(Och bra egna låtar) Och han gillar inte blomsterkransar i håret. nej, det är bra, det gör inte jag heller. Och nu kommer ännu en bra låt och jag blir snart tokig om jag inte får veta vilka låtar det är...Kan ingen bara berätta det för mig?

Inga kommentarer: