torsdag 10 juli 2008

Blåsa såpbubblor version 2

Nu tycker man väl att jag verkar ha lite tråkigt som sitter och blåser såpbubblor hela dagarna. Men det är faktiskt trevligt att göra det nån gång om dagen. Man blir lite gladare av alla färger i bubblorna och hur de låter när de träffar golvet. Ja...och så blir man påmind att det kanske är dags att dammsuga. Så jag tänkte fixa det sen också. Sen. Nångång. Helst innan jag åker till E-tuna.
Och jag vet. Det är dags att fixa klipptid och klippa håret. Ska se till att få en klipptid på måndag. (Söndag lär de ju ha stängt på. Annars är förståss det ett alternativ.) Det är det viktigaste med Eskilstuna. Att jag äntligen får chansen att fixa till håret som blivit alldeles för oformbart, långt och torrt.
Förresten har jag solat en timme på balkongen idag mellan elva och tolv då solen tar sig in från sidan till oss. Perfekt. ger kanske ingen superbränna, men det är jag ju inte direkt ute efter heller. Jag är född blek och kommer förbli blek.(Även om det är himla jobbigt på vintern när huden går i en nästan blå ton)

Inga kommentarer: