fredag 4 juli 2008

Min väg

Snart är jag på väg igen. Påväg på en sån där LÅNG jobbig väg. Ja, alltså, det tar ju sin lilla tid ut till Särö. Dock så har jag fortfarande det så bra där att jag kan lära mig leva med det. Dessutom kan det när mn väl börjar vara rätt trevligt att åka bara man har en bok (Idag tänkte jag börja på "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella.) och lite musik.
Så himla jobbigt är det inte.
Så här ser det först, när man klivit av bussen. Då följer man den här vägen. rakt upp. Tills man kommer till en stig.
En stig FULL med orbunkar. himla kul att gå igenom om man har krypskräck. (Det har jag, ibland) För övrigt tror jag att det är något fel på mitt skrivbord. Det hoppar över bokstäver så att jag hela tiden måste gå tillbaka och fixa till det. Suck. Det verkar inte vara någon särskild bokstav eller så utan alla lite om vartannat. Tusan, nu måste jag köpa ett nytt. (iförsig kostar det typ 79 kr på ClaesOhlsson. Men ändå) Det är ju himla störigt när man måste sakta ner sitt skrivande liksom. Men men, tillbaka till historien om min väg.
Man går alltså igenom där och över och under en massa liggande träd och snår oc krokiga stigar. Men...det går rätt bra, och till slut kommer man fram(efter sisådär en 10-15 minuter.)
Här ser man baksidan, samma sida som jag ser när jag kommer dit. (Man kan förståss gå till framsidan men det är lite jobbigt och tar otroligt mycket längre tid som man helst vill spara.)

Och där har vi mig. Det börjar faktiskt bli rättirriterande med det här skrivbordet så jag vet inte hur mycket jag orkar skriva mer.
Gud vad plötsligt det här kom. Himla onödigt dumt skrivbord som vägrar samarbeta.
Jaja, Det här kanske inte var världens roligaste historia men jag kanske tror att det blir roligt för mig att läsa om om sisådär ett halvår.(det är faktiskt rätt trevligt att läsa sina klantiga meddelanden ett par år senare.)
För övrigt, himla jobbigt om hela internet skulle få en stjärnsmäll och radera gamla sidor. Tänk vad mycket information som skulle försvinna....Undrar om världen skulle klara av det?

Sådär då, Iväg igen. Min tredagarshelg mitt i veckan är över. Mitt hår känns slitet. Det bästa med att åka hem blir nog faktiskt att fixa till det här. så här kan det ju inte fortsätta.
Dessutom skulle jag faktiskt vilja att det blev en aning ljusare. Och man kan ju inte bleka ett redan slitet hår. Så jag väntar tills jag bokat tid för klippning i Eskilstuna.

Inga kommentarer: