onsdag 9 juli 2008

Blåsa såpbubblor



Igår köpte jag och Pierre en flaska såpa med tillhörande ringar för att kunna blåsa såpbubblor. Ända sen jag såg att sophie hade en flaska hemma hos sig ville jag också ha det. Så nu har vi det här och jag blåser bubblor. wiiie! Dessvärre började det regna, så bubblorna gick sönder rätt fort. Jaja, man kan ju alltid blåsa bubblor inomhus.

Eller installera en sån där björn som fanns på hagagatan som ALLTID blåser såpbubblor. den var cool.

För övrigt så sköt jag upp hemresan. Jag ringde Mamma och Pappa och hörde att de skulle komma hem först på söndag. Och jag tänkte: "Men vad ska jag göra där i flera dagar helt själv? Daniel träffar jag ju bara på fredagen".
Och det var historien om hur jag fick kalla fötter och valde att stanna i Göteborg ett par dagar till. Men jag kommer på lördag. Jag har redan bokat biljett. Kolla Googlekalendern!

Inga kommentarer: