onsdag 23 juli 2008

Mina följande två dagar.

Om två dagar åker jag tillbaka till Göteborg. Jag måste faktiskt erkänna att jag inte kan fatta hur fort det egentligen har gått. Jag är rätt förvånad.
Men det ska bli trevligt att åka hem igen, åka till Särö och jobba och äntligen få sätta igång på riktigt med Way out west. För angående det så är jag så himla stressad.

Mental anteckning: Imorgon kväll måste jag lägga över One tree hill till datorn från Daniels skivor så att jag har något att se på. Dessutom måste jag boka tågbiljett. Och så ska jag träffa Annelie. och Daniel.
Och på tal om inget så är mitt hår nytvättat idag. tänkte bara att nån kanske ville börja hålla räkningen....
Det enda jag kan göra nu är att lägga mig i sängen och se ett sista avsnitt tills jag somnar. Och sen kliva upp imorgon klockan åtta.
Ps. Och här till höger ser vi en bild på en blomma jag fotograferade vid Mammas och Pappas stuga utanför Nora. Det var riktigt fint faktiskt. ds.

2 kommentarer:

Antonia sa...

hmmm...jag tror den kallas för ängsgräs ^^ (onödigt vetande är min hobby)

Eligin sa...

Så du är hemma nu igen? Vad trevligt. Jag längtar tills om två veckor då jag får åka hem själv. Jag jobbar ju i princip non stop just nu.