torsdag 3 juli 2008

Min tråkiga tid.

Gud vad jag har tråkigt. och är trött.
Trots att jag egentligen har det rätt bra här.
Det störiga är att jag faktiskt längtar hem till Eskilstuna litegrann, bara för att få en förändring på tillvaron.
Och nej, jag ska väl inte klaga på Pierre. Han behöver också sitt jobb. precis som jag. Dock jobbar jag en stor aning mindre samtidigt som jag gör mitt bästa för att få lite semester och kanske lite solbränna när jag ändå är i farten.

Grejen är att jag förmodligen kommer att ångra mig sen när jag kommer hem till Eskilstuna. För vad ska jag göra där egentligen? Träffa familjen, jobba lite på IP...träffa Daniel. hoppas på att jag inte tagit fel på veckan då Annelie kommer till stan... Och på avstånd försöka planera för Way out West och försöka ha koll. Och se vart jag hamnar i höst.
Faktum är att hösten ser rätt positiv ut för min del. Moa kommer tillbaka, Antonia flyttar hit, Henningsen flyttar hit och börjar på Maskin och Daniel hamnar om inte annat närmare Göteborg än innan. Har jag glömt någon? Inte helt säker...

Och imorgon börjar ännu en heltidshelg på Särö med tider som
Fredag: 16-00
Lördag: 16-01
söndag: 09-17

Sen är jag ledig igen. Men gissa vad? Pierre jobbar igen på måndag. Och jag tänkte åka på Torsdag. Ha en trevlig helg. Nejdå, inte bitter(åh nej, du kom på mig)

Inga kommentarer: