måndag 21 juli 2008

Mitt One Tree Hill-maraton

Ja, här sitter jag och äter en skål av min nya favoriträtt Röda linser med Sweet chilisås och ser på det 16:e avsnittet av one tree hill.(Jag var jättehungrig och klarade inte av att vänta på att maten därnere ska bli lagad. Så jag fixade det själv.) Det är ju ändå underbart att man har ett eget kök häruppe. Även om det enda jag har liggande där är:

ett halvt paket originalmakaroner
en påse med röda linser
en påse med frysta grönsaker
ett smörpaket(Som för övrigt går ut den 28:e juli. Alltså kan jag inte stanna längre än så)
ett paket kaviar
en flaska sweet chilisås
och en påse bröd...

Och det är allt. Så det är liksom inte som att jag har så himla mycket att laga. Men jag behöver väl inte så många alternativ. Det är ju bara den här veckan. Och nu ska jag fortsätta mitt one tree hill-maraton. Have a nice evening. Men jag saknar PU. Jag som gillar att vara med på möten och allt. Och snart är det ju Way out west...Jag blir lite stressad faktiskt.


Jag har klippt mig nu. sa jag det?

Inga kommentarer: