tisdag 8 december 2009

En svart toalett!

En svart toalettsits! Har du det?
Nej, de flesta nöjer sig väl med den som kom med lägenheten. (Vi också, om den är OK. Men fr.om nu kan vi ta med oss vår svarta toalett överallt. eller iallafall ett tag)
Hihi, vi har en svart toalett! coolt är ordet.
Jag ville bara säga det.
Ja, för den som inte förstod det är alltså det här vårt badrum. Med en svart toalettsits. Varför vi bytte till en svart toalettsits? Jo, eftersom den gamla hyresgästen på något sätt lyckats få den vita toalettsitsen som följde med lägenheten att bli gulbrunaktig. Vi gillar inte sådant här. Därför köpte vi en ny, och när priset bara är 199 kr för en svart istället för en vit. Ja, då blir det en svart.

nu har jag förresten för ett tag sedan kommit hem från en föreläsning om STIM och musikförlag i Hultsfred, jag har bestämt mig för att jag inte gillar bussen dit. den är hög och vinglig och man mår illa hela resan. Det är inte ett dugg roligt. Dessutom finns ingen mottagning till 3g-nätet under större delen av resan. Men busschauffören var lite rolig, eller han tyckte han var rolig. "Nu, kära passagerare, undrar ni varför jag har stannat här, och det är därför att jag inte orkar åka längre." Tyckte jag var kul. Lite.

Och nu tänkte jag se på One Tree Hill och sen plugga lite music. Och så måste jag tänka lite på hur jag vill prioritera de här sista veckorna...

Inga kommentarer: