måndag 21 december 2009

Bra eller dåligt?

Jag vet att långt ifrån alla jag känner är inbitna Magnus Carlsson-fans, men att lyssna på något såhär mysigt får även mig, som alltid blir lite irriterad när jag kommer hem till föräldrarna på jul att känna julkänslorna komma.(typ.. heter det så?)
Det kan förståss bero på att jag fryser så jättemycket också. Först trodde jag att jag skulle vänja mig, men när det inte gick kollade jag upp elementen. De var ju inte PÅ! Så mycket stiger faktiskt inte värmen...

I övrigt har jag rätt tråkigt och fryser här på övervåningen i huset. Pierre har åkt hem och jag känner inte för att trängas i köket så jag ligger här och letar böcker till nästa termin. I nästan lite för god tid.
På tal om Magnus, så tänkte jag på det där om musik och vad som är bra och dåligt. Jag skrev det här en gång i tiden.

Inga kommentarer: