tisdag 1 december 2009

VG på business relations-tentan

Så, nu har jag äntligen fått tillbaka resultatet från Business relations-tentan. Ni vet den där som jag skrev underkänt på sist? Jag fick VG! Åh vad bra det känns, det betyder Vg på hela kursen. Fantastiskt.

- Men Frida, har du aldrig fått VG tidigare? Så glad behöver du ju inte bli.

Alltså, på högskolan finns ju bara betygen U, G och Vg så att få VG här är inte samma sak som att få det på gymnasiet. Det är WAY better. Och dessutom så får jag nästan bara VG på musiktentorna, FEKen förra året var rakt igenom godkänt, inga konstigheter.
Men min första företagsekonomi-tenta som jag fått VG på kom nu!
Woohoo!

Hoppas bara att det här får mig att inse att det är dags att börja oroa sig för IMC-tentan på Lördag nu. Och börja plugga ordentligt. KOM IGEN!

Om en halvtimme börjar Organisationsföreläsningen. Sen hem och plugga. I promise.
Och imorgon går flyttlasset till nya lägenheten. Känns också bra.
Men ikväll försvinner internet.(Eller, det har nog redan försvunnit. Tur att man sitter på BBS där internet finns till alla)

Inga kommentarer: