söndag 28 oktober 2007

Jahapp...

Jahapp, så jag är ensam ikväll då.

Ja, Då behöver jag ju inte sitta och vänta uppe i alla fall.
hm... Gå och lägga sig kanske?
Nej, nu ska jag ta och ringa nån. Eller spela civII. Eller sova. Eller läsa en bok. De franska vore ju bra saker att göra.
Sjutton alternativ och inget man känner för. Wiee...
Ja okej, vi hörs sen, nu har jag för övrigt stängt av ljudet på tv:n och höjt volymen på musiken på min dator. Dock verkar inte förbindelsen till stereon funka. Jag får väl kolla varför..?


Hmm... Jag kanske borde dammsuga själv?
Haha, No Way Never.

Totalt omotiverad bild läggs härmed in. Enjoy. Jag har gjort den själv under en halvtrist film jag såg i skolan(Den var faktiskt helt okej, men jag tenderar att somna i varje film jag ser om jag inte gör något annat. Så ...jag testade att teckna. hjälpte faktiskt.. )

Inga kommentarer: