måndag 15 oktober 2007

Puff

Igår kväll(Lördag) såg jag att det var omöjligt att komma till Stockholm utan att behöva betala en förmögenhet. Så jag gav upp, ringde min bror och berättade att jag inte kunde komma till Stockholm och fira hans födelsedag. Okej, jag skämdes lite. rätt mycket faktiskt.

Men istället åkte jag in till Chalmers för att puffa på slagsmålsklubbens konsert. Jag frågade också Moa som följde med och hade jättekul. Pierre också, fast han var redan tillfrågad från början, det var väl så jag var med denna gången. Det är en grej med mig. Vetskapen om att jag inte är ensam gör att jag får mycket roligare och blir mycket mer social. Ja, det är faktiskt så. Jag behövde inte ens umgås med Moa och Pierre som bägge två blivit ställda i släppet(hah, jepp, de hamnar i insläppet och jag hamnar på rullande schema, oh well, det var trevligt det också och man slapp ju frysa HELA tiden.Bara en gång faktiskt) Garderoben tyckte jag för övrigt om, det var himla roligt att springa bland folks jackor fram och tillbaka.

Okej, kvällen blev bra, och fortsatte sen med betald efterfest nere på gamla föreningstorget där vi möter Mia. Och öl och cider. (men jepp..nu har päroncidern blivit för söt för mig också)

Ja, och killen Per som papperstejpade mig i garderoben ger mig en xcider. Jag vet inte varifrån den kom eller hur han fick tag i den, men jag FICK den. Wiee. jag blev jätteglad. Xcider är fortfarande himla god.


Men...slagsmålsklubben...inte alltför bra band.(för mig, ni får gilla dem hur mycket ni vill.) Och...why oh why höll de på och lekte disco på sin loge med epilepsiljus? Idioter som inte kan bara sitta still och vänta. Jag fick minsann aldrig epilepsiljus eller porrbelysning när jag hade konserter.

Och idag fyllde bror min år. Som jag sa.
Note to self. Jag MÅSTE åka dit snart.


Och hemmagjord sushi är gott. Testa det.

Inga kommentarer: