söndag 7 oktober 2007

Trött

Jag är så trött och vill helst somna. jag pluggar och låg förut och läste men vaknade plötsligt och märkte att jag somnat. Det var intressant. Tråkig jävla bok. Nu ska jag gå och dricka ett glas tranbärsjuice och lida lite. (dessutom har jag urinvägsinfektion som gör mig miserabel. Fast iförsig börjar den kännas bättre nu) Så...jag ska lida vidare. Eller kanske se det nya desperate houseviwes avsnittet och sen somna medan jag väntar på att även Pierre ska komma och lägga sig. Men just nu ser han hellre på krigsfilm med Johan(eller vad det nu är). Och det kan han väl få. Johan är ju inte här så länge till. Synd bara att jag får sån ångest varje gång jag börjar umgås för att jag inte hinner plugga. Det måste vara mig det är fel på? Pluggar de andra jämt eller?

oh hjälp hjälp mig.
Och så måste jag slå på comviqtelefonen och ringa och prata av mig med daniel imorgon.jag tror att den är av.

Inga kommentarer: