måndag 22 oktober 2007

Konstig dröm

Jag hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag åkte och hälsade på på Gotland, sen plötsligt gick jag på Gotlands musiklinje igen och var riktigt olycklig, pratade med LinjeledarMats och hoppade av klassen. Sen hann jag bara tillbaka till Eskilstuna innan jag ångrade allt. Speciellt minns jag att det hade gått så fort att jag inte ens hunnit säga till Daniel att jag hade hoppat av. Hmm. Men jag visste inte hur jag skulle kunna ångra mig och prata med linjeledarMats igen och säga att jag ville tillbaka. Jag vågade inte minns jag.
Sen vaknade jag, märkligt nog så mindes jag detta. Hmm.. inte direkt vad jag brukar göra .

Och idag på spårvagnen mot Korsvägen såg jag någon som påminde så extremt mycket om min gamla vän Linda att jag var tvungen att se mig om ett par extra gånger och se att det inte var hon. Jag tror inte det var hon nu iallafall(Såvida hon inte åkt till Göteborg över veckan och åker 6:ans spårvagn klockan tio i tolv.), håret såg precis likadant ut, men ansiktet skiljde sig lite. Eller mycket kanske.
Nej, nu ska jag gå till min franskalektion så att jag inte börjar denna textkurs med för mycket frånvaro från början. Det är väl inte värt det I guess.

Vi ses väl.

Inga kommentarer: