tisdag 9 oktober 2007

så dags igen

Har precis suttit i fem timmar och skrivit en bokrecension på franska på två sidor. Woh...jag är trött. Och jag sitter på biblioteket och hänger. Jag ska nog åka hem nu. och plugga vidare. wo...
För övrigt har jag en idé om hur jag ska kunna ta mig till stockholm iallafall.

Keep yourself updated.

Gud vad jag är trött. men jag måste väl fortsätta plugga ändå. kanske ska skicka ett sms till Pierre och se om han slutat träna än så att jag kan åka hem med honom.

Äh, han har slagit av telefonen. kul.
Nu ska jag ändå packa ner detta och dra hemåt.

1 kommentar:

Eligin sa...

Jag lovar att det var du som röstade att du struntade i om han hade en lila lightsaber eller inte! Jag lovar att om du såg filmerna skulle du också störa dig på det!
För övrigt, se aldrig de gamla filmerna, de var dåliga som skräp.