torsdag 8 januari 2009

Betapettävlande och en dum stol

Nu vann jag äntligen efter många försök mot Pierre i Betapet. Det händer ibland. men det händer inte ofta. Nu tänkte jag gå och lägga mig, min skrivbordsstol håller nämligen på att döda mig med obekvämlighet. Blomstackarn har tappat en massa blad nu, det är väl en del av härdningsprocessen hoppas jag.

Och imorgon ska vi gå på lektionen. "hög och låg musik"...hmm.
Hoppas min kalender kommer imorgon! fast det gör den väl inte.


Nu tänkte jag passa på att göra reklam för bloggar som jag gör också(Det är därför jag inte skriver tusen inlägg här längre. Och det borde Daniel vara glad för!) Det här är nämligen som förr i tiden då Daniel skaffade sig ny e-mailadress varje vecka.... fast med bloggar. Och att det är jag. oroa er inte, det blir alltid den här som vinner i slutändan.
Http://www.metrobloggen.se/oj - Där står allt möjligt skit. bara skit. Och ett gäng berättelser.
Http://www.metrobloggen.se/sakeroting - Där läggs en bild på en grej i min lägenhet upp, en gång om dagen. Hittils bara fyra saker. Däribland en champagneflaska, en ful älg och en PU-pin. Den här är kul, för jag glömmer ibland alla saker som finns här.

Inga kommentarer: