tisdag 20 januari 2009

Som om jag inte har bättre rubriker.

neej...då.
Okej, jag är jättetråkig, men det är kväll och Metrobloggen tänker lägga av inatt fram till halv tio. Något jag ogillar jättemycket. Fast jag borde kanske lugna mig lite med mitt dumma bloggande där. Fast det är ganska roligt. Att skriva om en massa saker som man kanske egentligen inte vet så mycket om. (fast ibland får man igen. som den gången jag skrev om "born to run" och "born to be cheap". Det var lite klantigt)

Men tillbaks till mitt eget liv. Igår började ekonomikursen. Det var...som väntat. Jag halvt somnade nästan lite grann ibland när det blev för segt(Dock så berodde det mest på att jag var jättetrött.) Och jag vaknade faktiskt till väldigt fort när hon började prata om grupparbete...attans, jag trodde detta kunde vara en självständig kurs...suck.

Och nu har jag och Pierre suttit och lyssnat på artister för mer konsertförslag. Hoppas hoppas på något bra nu.
Nu måste jag gå och lägga mig dock. Jag ska upp tidigt imorgon och vill gärna fungera som en normal människa och inte som en klant. Helst. Men min dumma bok har fortfarande inte dykt upp. Jag blir ju arg... suck.

Inga kommentarer: