torsdag 1 januari 2009

Nu är det nytt år igen...

Nyårsdagens morgon, och enligt vad tidningarna säger, dagen då folk köper mest pizza. Alltså, enligt vad jag förstått, årets största bakisdag!
Jag mår faktiskt fint idag, även om jag valde att kliva upp först halv ett på eftermiddagen, men ibland är det faktiskt okej med såna tider.

Aldrig har jag sett så himla mycket folk på den sista 1:an mot Östra sjukhuset på en vardag. Varenda spårvagn var superfull framåt tvåtiden när folk började fundera på att dra sig hem. Och så även jag och Pierre.
Och nu orkar jag som vanligt knappt se åt spritflaskor och drinkglas, och då går självklart en tanke till Spanky som ska städa i Chalmers tågvagn idag efter hans fest igår... det lär ju bli..kul? Här är det ju ändå bara fyra spritflaskor på en bardisk. Där är det lite mer.Men jag funderar ändå en aning på att göra som alla andra och beställa pizza idag. Hur tänkte ni göra?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ville ju gå på promenad med dig nu, men du svarar inte på mitt sms :( Men vi ses väl imorgon då. Vilken tid? kanske runt tolv? jag måste till biblioteket innan och hitta böckerna.. hoppas att de finns annars är jag körd :S