måndag 5 januari 2009

Träningsvärk gör ont!

Suck... Jag visste väl att det var en idiotisk idé att träna ryggen på den där roddmaskinen igår. Idag har jag nämligen PAIN i både rygg och nacke... Det känns ungefär som när man legat riktigt dåligt på natten(Typ med en stor STEN under madrassen) och vaknar upp. Så känns det. träningsvärk som känns som ryggont är den värsta sortens träningsvärk. Magträningsvärk är bara trevligt, då känns det att man jobbat och är helt annorlunda från annan magvärk. Annorlunda=bättre.

Inatt kunde jag inte sova.Istället satt jag uppe hela natten och skrev en historia om den här fina älgen. Den har Pierre sytt.
Det blev kanske ingen bra historia men klockan var typ tre på natten och jag satt uppe med en kopp te och stora fårskinnstofflor utan att kunna sova.
Och idag ska jag träffa Daniel och Moa för att åka och se på någon lägenhet som de funderar på.
Det ska bli roligt.
Och inatt lär jag åtminstone kunna sova efter att ha suttit uppe till tre inatt efter ett par misslyckade sömnförsök.

1 kommentar:

Eligin sa...

till klockan 3? jag har ju inte ens gått hem från jobbet än vid den tiden. vekling.