söndag 4 januari 2009

suck suck suck

Nu har jag grejat med en banner i evigheter(Jag vet, jag vet, jag borde plugga istället...) Och sen när jag vill lägga in bannern på stället där jag vill ha den, vad händer då? Jo, då trilskas hela systemet och internet...Dumma explorer. Det här är första gången jag faktiskt funderar på att byta till Firefox. Fast jag ville inte. Explorer följde med datorn av en anledning.

Och nu börjar jag bli hungrig men Pierre sitter bara där i soffan och spelar sitt dumma spel utan att engagera sig ett dugg... Någon gång kan väl han ta första steget till att laga mat. Varför alltid jag? Okej, nu är jag kanske lite irriterad för att jag är trött, irriterad och hungrig.

Eller så är jag bara irriterad och allt annat följde med. Okej, nu ska jag fokusera på att laga mat. Och sluta bry mig om html-layouten som ändå vägrar fungera. suck...

Kanske...

Inga kommentarer: