torsdag 29 januari 2009

Fullt med bilder!

Kameran har inte varit framm alltför mycket på sista tiden...Men en aning. Sist var för affischeringen inför Quantum of Solace nu i tisdags. Jag och Pierre var klara tidigt och eftersom jag suttit och skrivit ut ett gäng lappar(I ett program som jag inte behärskar alls...märkte jag) så var allt klart för affischering.

Affischerna klistrade och klara att gå ut och sättas upp. Chalmersbion den 3/2 alltså. På tisdag.

Pierre är Pu-klädd i en munkjacka med PU-tryck. Det är nästan ett måste så att folk känner igen oss(Jag lydde dock inte den regeln då det var för kallt...) Till det matchar han med en röd icakorg och ett par svarta jeans och skor.
Den här bilden har jag satt upp på lite väl många ställen nu. suck. Men annars får ju inte jag vara med på kort.

Någon(Gamla nollkIT) hade hällt bollar i någons (nya nollkITs) förråd. Till och med in till PrIT lyckades de leta sig in. Det fanns bollar överallt!

Jag menar verkligen ÖVERALLT!
Och om det inte vore nog... Så ger Spanky dig härmed onda ögat bakom kartongen... Det är ingen som gillar att bli fotograferad...Var är alla modeller?

Inga kommentarer: