lördag 3 januari 2009

Körslaget och mer pluggförsök...

"Du kanske skulle få mer pluggande gjort om du inte hela tiden slösade tid på att ta kort på dig själv när du låtsas plugga!"
Till mitt försvar pluggade jag faktiskt ett par timmar efter att jag tog bilden!
Och jag fick faktiskt lite gjort, sen fick jag huvudvärk och lagade mat.(Pasta med quornfärs. Enkelt ska det vara.)Sen kom Daniel hit med aningen torra muffins (för 5 kr, så det var värt det) och chips för att se på Körslaget. och se där! Magnus Carlsson klarade sig igen. Bra gjort Magnus! jag hejar på dig!

Men jag börjar faktiskt komma till ett genombrott med mitt pluggande. Alltid något. Det stora problemet börjar väl när jag ska börja fundera på folkmusiken som faktiskt SKA vara påbörjad på onsdag. Så jag får väl börja anstränga mig med den tentan också. Jag ska. Så snart jag orkar ta tag i den stora boken och öppna den.(folkmusikboken är jättestor och tung!)
Jag hörde att kaffeplantan ska få en chans till. Tur det, den är ju faktiskt den enda plantan Daniel äger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den dumma "kom hem" låten är ju så himla långt intro på, men nu efter ca 30 minuters letande i en tidning så har jag löst det! Och jag är så himla nöjd, jag skickar den till dig strax bara för att jag är nöjd :)