torsdag 1 januari 2009

Godnatt!

Sådärja, jag lyckades med fem inlägg idag(inklusive den här). Det nya året börjar bra. Jag lär ju inte riktigt hålla igång det här, eftersom inte alla dagar är lika sega som den här. Men önska mig lycka till så kanske. Såg just på American pie 1, då Pierre har tröttnat på House. Tusan, jag som gillar den serien. Fast jag skulle faktiskt bli glad om mina serier kunde börja sändas igen. Så snart helgerna är över borde de ju faktiskt göra det.

Jag hittade för övrigt en sida där man kunde specialbeställa sin egen kalender. Det var jätteroligt och jag har beställt en med notrader till mig. Jag längtar tills den kommer. Gå in på http://www.personligalmanacka.se . Iallafall om du behöver en almanacka. Om du tycker det räcker med en googlecalendar så är det förståss inte lika skoj. Det är väl bara jag som fortfarande tycker det är kul att kunna hålla i och se den, helst samtidigt som jag är i skolan där jag inte har en dator. Undrar förresten när jag får ett meddelande om var jag ska ta vägen och när min kurs börjar? Jag vet ju inte. Jag har aldrig varit på handels... Om det nu är dit jag ska.
Nu ska jag läsa lite svensk rock. Och jag lyckades faktiskt städa upp här. Köket är skinande rent och Pierres och mina resväskor är borta och uppackade. Yay till mig!

Inga kommentarer: