lördag 3 januari 2009

Guitar Hero Rules!(Även om jag ser ut som en stenstod)

Jag spelar Guitar hero och inser att jag bara tentaflyktar för fullt. Attans! jag skulle ju plugga idag. Det här bloggandet är förresten också bara en tentaflykt. För hur förklarar man annars att jag plötsligt blivit galen och skriver fem inlägg om dagen? Inte kan det väl bero på att jag har två hemtentor att skriva som ska vara klara om knappt två veckor? neeeej då....
Och på onsdag ska vi dessutom komma dit och berätta om våra tentor och förklara vad de går ut på och så vidare. Det är egentligen det jag är orolig för: Att ha kommit tillräckligt långt för att kunna berätta om det och förklara vad jag tänkt. Så att det inte bara blir:
Frida: - "Ja, eh... jag tänkte skriva om folkmusik i Sverige..."
Läraren: - "Jaha ja, vad hade du tänkt inrikta dig på där?"
Frida: - "Ja... eh... Folkmusik i Sverige...? instrument och funktioner och sånt...väl?"
Dessutom får jag en aning dåligt samvete som tvingade in Pierre i sovrummet för att plugga och så sitter jag här och spelar GuitarHero och bloggar. Skärpning Frida!
Nu stänger jag av. Och jag ser faktiskt sådär tråkig ut när jag spelar guitarhero... jag vet inte varför. jag blir till en zombie och sen sitter jag så och stirrar på skärmen tills det ser ut som om den rör sig.

Inga kommentarer: