söndag 4 januari 2009

Samma gamla tråkgrå dellaptop...

Något som jag blivit jättetrött på den senaste tiden. (Eller framförallt idag faktiskt) Är att det inte kommit något nytt på ett tag. Ny metrotidning har inte kommit sen innan nyår... nya avsnitt av någon bra serie var det flera veckor sen... Och jag pluggar fortfarande på samma dumma tentor vid samma gamla tråkgrå dellaptop.

Det enda som är någorlunda nytt är min frisyr som jag lät klippa för två veckor sen hemma i Eskilstuna. (Jag var livrädd först när jag såg att frisören inte var min vanliga frisör... eller ens någon av dem som jag litar på. Utan en helt ny tjej... Men det blev ju bra)
Min gamla hårfärg förnyar sig själv genom att skapa längre utväxt... men jag vet inte om det är något bra. Jag har köpt en ny färg, men direkt när jag kom hem med den ångrade jag mig... jag skulle vilja ha slingor... Men då måste jag ju be Pierre eller någon annan hjälpa mig eftersom jag knappast kommer lyckas med att göra jämna slingor i mitt eget hår. Det blir så mycket mer komplicerat med slingor..
Och jag skulle lite smått vilja klippa en liten tunn lugg.... Alltså ingen sån där tjock spikrak läskig sak som jag hade hela grundskolan... men någon fin, rätt tunn som bara ser bra ut. Är jag galen som vill ha det? Borde jag? Jag har alltså inte haft lugg sen mellanstadiet och jag minns hur mycket jag hatade den där tjocka spikraka korta saken som hängde ihop med min perfekta fula page(Eller heter det kanske bob när det slutar vid hakan?) Men nu har jag långt hår...

HJÄLP!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid fråga Moa imorgon om hon vill slinga håret på dig imorgon? Ja om hon har tid efter lägenhets tittandet. Förresten jag tänkte åka ner på stan till typ två, måste fixa lite och tänkte kolla runt.. Vill du gå med? eller kommer du in till tre, som vi sa?

Kram