lördag 15 december 2007

Hemma hos Moa

Hemma hos Moa, och klockan är MYCKET. oh well. vi har haft roligt(och jag har bakat bröd, jag tyckte moa behövde det) och nu, är klockan mycket efter typ fyra timmars zappande mellan ett antal aningen tvivelaktiga kanaler. Och lyssnat på folkanmusik och ätit bröd och druckit te...och sett på talande katter och skateboardåkande hundar på youtube, men... ja, jag ser bara inte det roliga.(även om en skateboardåkande hund är lite småcoolt faktiskt)

Och imorgon har jag tenta. Wiee... men jag är lite glad trots allt. detta var rätt val för att få mig att känna mig mindre arg och mycket gladare. Jag ska bara se till att få det sista gjort imorgon innan tentan. kanske det kanske.
Och nu ligger jag här på en bäddmadrass på en fluffmatta med ett överkast till täcke och min dator i knät.

Min tävling i låtnamnskunskap blev förresten en flopp. Dagens upptäckt är att Erika inte kan några som helst låtnamn, inte ens de låtar hon själv varit med och spelat i:)
Och köttbullsmackan var inget problem alls. möjligen är det inte överdrivet mycket nötkött i den(jag tror att jag är lite nötköttsintolerant eller nåt)

Okej, nu är det godnatt. jag ska hinna somna, sova, vakna, äta frukost och läsa franska innan provet. godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

eller så lyckades du hitta vettiga köttbullar utan så mycket slaggprodukter i.

/Elin