måndag 3 december 2007

Jag är inte riktigt klok

10.08 är klockan när jag börjar skriva detta. 10.15 börjar min lektion. Men jag vet inte, det är nu på morgonen som jag har som mest lust att skriva i min blogg. Nu på morgonen precis minuterna innan lektionen börjar då jag sitter i universitetsbiblioteket. Men jag ska nu berätta en sak. Idag är min sista lektionsdag på franskan. Tänk att jag överlevt! Wiie.
Det känns fint. Nu är det bara två tentor kvar. Nästa vecka är de. Wiie en gång till.

Och idag... ja, jag tvekade länge för att gå idag, men lets face it: Det kan vara bra att vara med på genomgången av ett grammatikprov. Jag brukar alltid få någon insikt som säger :" Hmm... det kan vara bra att veta, hade jag inte gått hit hade jag inte vetat det".
Vi får väl se om något sådant händer idag.
10.11.
Klockan tickar på. Wonderful, vad har jag mer att berätta? Hur det gick på tentan i fredags? Jag har inte nämnt något om den va? Njae... hmm.. vi får se, om läraren gillar mina extremt beskrivande och uttdragna svar om något som egentligen bara ger et halvt svar, så är det finfint. Om hon genomskådar det är det inte lika bra. Men jag skrev ju iallafall. Och det gick rätt okej. kanske till och med bra. Jag är fortfarande "Inte ett enda IG på hela skoltiden! HAH!"
Okej, klockan är 10.13. Jag borde springa eftersom jag inte är säker på vilken sal det är. Bye!

Inga kommentarer: