söndag 30 december 2007

Jag kan inte söva mig själv....prosit...

Bara som tillägg till nattens meddelande(snart tjugotvå timmar sen). Jag kan inte söva mig själv. Halv fem märkte jag att ögonen var dödströtta och gjorde ONT men ändå kunde jag inte känna att jag bara skulle kunna somna om jag stängde av datorn.

Fast jag gjorde det ändå. Vad annat kan man göra liksom? Klockan var halv fem!(eller kvart över fyra men vem höll koll?)

Idag har jag gjort...typ inget, spelat sims i några timmar i morse tills jag tröttnade då storasyster Karin och barnen kom på besök och jag fick åka till tuna park(Ingen verkar veta att jag även har en äldre syster. trots att jag typ säger det varje gång nån frågar) DÄR...iallafall, köpte jag två kuddar, i blankt glansigt fint indiskaliknande tyg och svarta filtmönster. Fina. så fina. Dock hittade jag inget överkast med precis då skickar Pierre ett meddelande och säger att hans föräldrar ger honom deras överkast som tydligen ska vara fint.

Jag undrar om han lärt sig än.... jag....blir alltid lite tveksam när jag hör det. jag skulle nog inte få för mig att ta något som jag inte tyckte passade in... jag vill ha MODERNT, inget annat. jag...bryr mig egentligen inte överdrivet mycket om varifrån det kommer: jag vill bara att det ska vara SNYGGT och att det ska PASSA IN. Allt jag begär. Jaja, vi får se hur det går, det kan ju faktiskt vara jättesnyggt, jag ska inte säga ett ord till förrän jag har sett det.
Och från den bihistorien som egentligen inte är ett dugg viktig går vi till vad som egentligen spelar roll.

För aldrig känner man sig så ensam som när man nyst för femte gången på en timme och fortfarande inte hört någon som brytt sig om att säga "PROSIT"...

Inga kommentarer: