lördag 22 december 2007

tråkigt

Nej, nu fick jag tråkigt. Det är därför jag skriver.
Sådär sömnigt tråkigt, att man bara vills lägga sig och sova för man vet verkligen inget som är mer produktivt att göra. Precis så känner jag nu.
Usch vad uttråkad jag är. Om bara min kära mor kunde tänka sig att åka till tuna park snart så att jag kan åka iväg med bilen, nu måste jag ju bara vänta.
Och ingen skriver i sin blogg, och ingen skriver nåt till mig på facebook. och inga mail har jag nu heller. Till och med sortera skräpmail skulle vara något att göra.

ÄH... jag är trött och uttråkad, jag tror jag lägger mig och halvslumrar ett tag. Eller...går ner och frågar mina föräldrar om det är värt att vänta på Frida och Jeppe. Stan stänger ju ändå om två timmar, de lär ju inte hinna nåt om vi inte åker typ nu.

Jaja...
Nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: