söndag 30 december 2007

Tråkigaste scenariot nånsin

Vad gör man när man är för trött för att lämna vare sig sängen eller datorn och när man MÅSTE ta sig åtminstone till badrummet och tvätta ansiktet innan man kan tillåta sig själv att somna? Dessutom är varenda sida som man överhuvudtaget kan göra något ovettigt/vettigt på redan uppkollad. inget nytt kommer hända innan imorgon. DET.ÄR.KÖRT.

Min sista utväg är att kolla homesee...och det vet vi alla att på den communityn har inte ett jota hänt på evigheter. Därför går jag bara in vid såna här tillfällen. Oh vad jag önskar att något nutjob skrev på sin blogg så här sena kvällar istället för att vara smart och somna(jamen är man ett nutjob då är man inte smart och sover)

Och nu är jag i den situationen... Upp Frida, UPP!

Tillagt en minut efter detta blogginlägg skrevs: Åh vad jag älskar Antonia som tydligen är lite av ett nutjob och skrev ett blogginlägg för 45 minuter sen som jag nu ska läsa. (det behöver inte vara dåligt att vara ett nutjob...)YAY! jag skjuter upp sömnen och ansiktstvätten ännu några minuter, sen är vi återigen tillbaka på ruta ett.

1 kommentar:

Frida T sa...

så var vi tillbaks till att tvinga upp mig...bra...NOT