lördag 20 februari 2010

Oväder? var?

Jag klev upp nu för en timme sen eftersom jag ville vara ute i så god tid som möjligt för min tenta. Men så tittade jag ut ur fönstret.
-"det snöar ju inte?"

Det skulle ju börja redan klockan fem? What...? Och de sa ju att jag skulle stanna inne, om jag kan.. varför skulle de göra det om det här är allt som händer?

Hur som helst... allt eftersom jag skriver blir det förresten värre och värre. Okej, nu blir jag lite orolig igen. Vi satsar nog fortfarande på att åka vid åtta. eller jag, då. Enligt SVD ser det inte ut att snöa överhuvudtaget mellan åtta och nio.
Man kan aldrig vara ute i nog god tid.

Man kanske inte ska överanalysera vädret.
Man kan nog se handen framför sig.
...Än så länge.

andra bloggar om: snö, snöstorm, kalmar, tentamen

Inga kommentarer: